Vés al contingut

Ens acompanyes a l'Òpera en el Fair Saturday de Bilbao?

09/2023 - Bizkaia

L'Associació Bilbaina d'Amics de l'Òpera ABAO-OLBE ha seleccionat el projecte social de Fundació Adsis per a col·laborar cedint la recaptació de taquilla del proper Fair Saturday, que se celebra el 27 de novembre.

Per aconseguir una major implicació social, ABAO-OLBE ha posat en marxa una campanya de promoció destinada al públic jove per a la funció de cloenda del Fair Saturday. El 27 de novembre, els menors de 25 anys podran gaudir de l'òpera Don Pasquale amb una tarifa única de 15 €. D'aquesta manera podran contribuir a que altres joves amb vides difícils puguin continuar els seus estudis, es formin professionalment i tinguin un futur millor.

Les entrades es poden adquirir a taquilla (José María Olabarri, 2-4, 48001 Bilbao) o trucant a telèfon 944 355 100

Fair Saturday és el moviment cultural que cada any té lloc l'últim dissabte de novembre a Bilbao. Aquest dia milers d'artistes i entitats culturals s'uneixen per crear un dia únic i mobilitzar la societat al voltant de l'art i la cultura, per a provocar una reflexió sobre el caràcter fonamental de la cultura en la creació d'una societat més lliure, justa i desenvolupada.

Alt